Merdeka dan hijrah

Belum merdeka lagi aku dari diganggu jantan kabaret bergelar suami orang. Muak dan jelak sungguh dengan pick up lines dan concern yang tak bertempat tu.

Jadi sempena Tahun Baru Hijrah, aku doakan jejantan tu semua insof dan dibukakan pintu hati supaya lebih concern dengan anak2 n bini mereka daripada mengganggu ketenangan hidup aku.

Iye, aku bujang dan nasih belum berkahwin. Tapi tak de lah bermakna aku layan je semua jejantan yang datang say hi. Kalau aku layan menggedik sana sini tak de la umo 38 single and available lagi. Umo 18 aku dah nikah agaknya.hahaha.

So, please pacak dalam ingatan korang tu, aku pompuan bujang yang tak desperate sangat nak berlaki or jadi bini bernombor korang tu.

Tenang2 hidup aku ni jangan korang jadi annoying sangat nk sakitkan hati aku k.
Bye

Comments

Popular posts from this blog

cerita tak move on ego melangit

Orang Kecil dan Orang Besar

excitement itu sudah pudar